torsdag 18 februari 2010

Förhandstitt... =)

Här kommer ett kort som jag (Nina) kämpade med att få till i tisdags, det var svårt att inte ha med någon stämpel men jag blev nöjd tillslut. Och hon som beställt det blev jättenöjd så då är man ju glad såklart =)
Ger er som är här inne och kikar en liten förhandstitt eftersom jag inte lagt ut detta på min blogg ännu =)

Så nu hoppas jag att resten av pyssel-pinglorna inte är sena med att uppdatera här också! Vi ser speciellt fram emot inlägg av er som inte har egna bloggar såklart *blink blink*

Tack för denna gång, kramelikram!
Vid tangentbordet: Nina

3 kommentarer:

Anonym sa...

det blev finemang.. du ska vara jätte nöjd.. KRAM anonyma maja

Tussemaja sa...

Det blev verkligen snyggt! Tyvärr gör sig inte fotot riktigt. Det är kul att kunna utmana sig själv med att göra något man inte brukar.

Suz sa...

Så jättefint kortet blev.Vacker färg och finfina detaljer. Roligt att du la upp det här.
kram Suz