tisdag 6 april 2010

Maja & Gnu-alster!

Ikväll hade pinglorna sin sedvanliga tisdagsträff och jag (Marie-Louise) hade av en händelse kameran med mig! (själv satt jag mest och fikade.... men övriga var kreativa som vanligt) Passade på att fota några kort...... Vi kan ju verkligen inte undanhålla världen dessa otroligt duktiga tjejers alster!
Först ut lite Magnolia a´la Maja......
Ett underbart blått.....


Insidan....

....samt ett underbart rååååsa...


....å insidan...

Därefter kommer några finingar från Gun, här har vi en tjej som verkligen utvecklat sin stil på senare tid!
Ett rockigt.....


coolt va!


Stina blir nog jätteglad.....


...insidan....


Nästa är till ett par som firar bröllopsdag om jag lyssnat ordentligt....

...insidan på det...

Det var allt från paparazzi M-L för idag! =) Vi har ju ett par brudar till utan egen blogg som måste visa upp sin talang! Kanske kommer det en fotograf till ert pysselbord snart tjejer... ;)

Kram och sov gott!

6 kommentarer:

Therese Fredriksson sa...

Helt underbara kort!!! Tack Marie-Louise för att du sett till att världen får se dessa!!!
Kram Tessan

Tussemaja sa...

Ja, tänk vad alla har gått miste om alla tidigare kort som ni gjort! Supersnygga!

Nina sa...

Kan bara hålla med föregående talare! Helt underbara kort allihopa! Gillar massor!
kram Nina

Anonym sa...

Underbara kort. Jag är på jakt efter gitarren och döskalle stämplarna... Var har Gun fått tag i dessa?
//Ann-Sofie (Jitkon Norrköping)

TinaStina sa...

Jättefina kort allihopa! Vad kreativa ni är, och jättekul M-L att du fotar och lägger ut dessa härliga bilder :)

Ann-Sofie: Stämplarna är mina och jag har köpt dem på www.altheasmix.se.

Kram!

Anonym sa...

TinaStina: Ohhh panik... hittar dom inte... Har de utgått? /Ann-Sofie